Monday 18 May 2015

M14 Za Millami, za lasami... na itsmillyme.com :)

O życiu w piaskownicy:

M13 Matka Piaskownicowa – to ja!

O najpiękniejszym, choć neistety nie niezbędnym, pchaczu jaki widziałam:

M13 Pchacz Dushi

 O estetyce w sieci:

M13 Blogery i internety

 O tym jak byliśmy zwiedzać Ogrodzieniec i Birów:

M13 Ogrodzieniec i Birów

O wspólnych ulubieńcach mamy i córki:

 M13 Buty buty buty buty

O tym jak było kiedyś... I jak jest dziś...

M14 LBM

O tym jak szalenie kocham Towarzysza Męża

M14 Listy do N.

O tym czego jeszcze (być może) nie wiecie o nosidełkach ergonomicznych Tula:

M14 Tula: poradnik dla początkujących. Część I: rodzaje Tul.

 O chłopczyku, w którego skórze nie chciałabym być

M14 Nie nie nie

O turystycznej powtórce z rozrywki

M14 Zamek w Będzinie

 Zapraszamy!z&m

 

 

 


 

 

9 comments:

  1. Rzadko kiedy spotyka się kogoś tak bardzo utalentowanego :) Naprawdę, rzadko kto ma taki talent do pisania jak Ty, a wiem co mowie, ponieważ dane mi było czytac naprawdę dużą ilosc roznego rodzaju blogow o roznej tematyce. moja uwage przykuło to, ze masz ogromny talent do pisania. Pozniej niestety przez problemy zdrowotne nie mialem czasu go sledzic, ale teraz nadrabiam wszelkie zaleglosci :)

    ReplyDelete
  2. Witam mi się też bardzo podoba jak autorka opisuje swoje wpisy, na tym blogu. Muszę napisać szerzej temat, ponieważ to nie jest tak, że sam talent do pisania wystarczy. Trzeba jeszcze przy tym pomyśleć, co się pisze w danym wpisie, ponieważ ludzie nie chcą już tylko ilości, ale przede wszystkim jakości, a jakość niewątpliwie tu jest i za t mam ogromny szacunek do tego bloga.

    ReplyDelete
  3. Dawno mnie tutaj u Ciebie nie było, a tu zmiany, zmiany i zmiany... No to podmieniam linki w ulubionych co by już tutaj - w ślepy zaułek nie trafiać i muszę nadrobić "millyme'owe" zaległości ;) Serdeczne pozdrowienia z Warszawy :)

    ReplyDelete
  4. Tyyyle do nadrobienia! No ale nic to, zaraz zabieram się do czytania, bo ciągle umyka mi to, żeby znaleźć czas jna przeglądanie blogów. Oczywiście nie mogę doczekać się relacji z wizyty w Ogrodzieńcu, bo jest to naprawdę fajne miejsce, do którego polecam się wybrać - lato to idealna pora, można tam trochę pozwiedzać, pospacerować, cieszyć się piękną pogodą i urokliwymi widokami, którymi w tamtych rejonach częstuje nasz przyroda.

    ReplyDelete
  5. Cześć :) Chcialem Ci powiedziec, ze ten Twoj ostatni wpis jest naprawdę super :) Juz wrecz się nie moge doczekac kolejnego, muszę Ci tez przyznac, ze naprawdę posiadasz wielki talent do pisania, mam nadzieje, ze będziesz nim się jeszcze z nami bardzo dlugo dzielic, ponieważ koniec tego bloga byłby duza strata dla polskiego internetu :P

    ReplyDelete
  6. Jak chyba każdy trafiłem tu przypadkiem - nie z polecenia, nie z oneu ale po prostu jakoś tak nie wiem jak. Blog na pierwszy rzut oka wydaje się być pełen radosnej, dziecięcej energii - i pewnie taki jest.Dlatego już teraz zabieram się za nadrabianie wszelkich zaległości w postach. Pozdrawiam Cię serdecznie!

    ReplyDelete
  7. Kurcze jak wchodziłem, na tego bloga to myślałem, że to będzie zwyczajny chłam. Jednak teraz po wejściu muszę stwierdzić, że jest to bardzo dobry blog. Jest tu ciekawie, czasami poważnie, a czasem śmiesznie. Jednym słowem jest tu wszystko, czego od bloga można oczekiwać.

    ReplyDelete
  8. Naprawdę świetny wpis, tak jak pozostałe twoje wpisy. Naprawdę moim zdaniem masz talent do pisania bloga, ale przede wszystkim wkładasz w to pasje, swój cenny czas poświęcasz oraz dużo pracy. Naprawdę bardzo dobrze się czyta twoje wpisy na twoim blogu, bardzo miłą formą spędzania czasu jest czytanie ich.

    ReplyDelete
  9. Świetny post! Zapraszam do mnie asiaknebel.blogspot.com :)

    ReplyDelete